alweer een tijdje geleden... - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu alweer een tijdje geleden... - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu

alweer een tijdje geleden...

Blijf op de hoogte en volg Janna

16 Maart 2014 | Nederland, Rheden

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden, dus vandaar deze update! Er is best veel gebeurd dus hier een verslag:
Op Valentijnsdag, 14 februari, hebben we met de hele groep 3 grote acties gehouden:
We hebben een rozenactie georganiseerd. Voor €2,- kon je ene roos kopen en er een briefje bij doen. Op Valentijnsdag hebben we die rozen uitgedeeld. Er zijn 200 rozen verkocht!
Ook hebben we een filmavond georganiseerd, waar we de film valentines day hebben gekeken...
Voordat we met de film begonnen hebben we de one billion rising dans gedaan, een dans die door veel mensen over de hele wereld op 14 februari word uitgevoerd en voor de vrouwenrechten is! (Filmpje van een leraar die meegaat naar Indonesië die deze dans uitvoert bijgesloten)
Voor de rest hebben we de hele dag de actie 'zip your lip' gedaan. 24 uur lang niks eten, alleen water en thee drinken... Het totaal bedrag wat is opgehaald met deze 3 acties is ruim €2000,- opgehaald!
We hebben met de hele groep in de gymzaal op school geslapen voor de groepsband!

Ik heb zelf ook wat acties gedaan zoals taarten gebakken! Een taart voor een collega van m'n moeder en ik heb ook een paar andere dingetjes verkocht...
Ook kwam er ineens een vriendin van m'n zusje op me af en zei "hier heb je €10,- voor je Indonesië reis!" Dat soort acties van anderen voor mij maken me altijd heel blij!

Nog iets voor de groepsband: we zijn uit eten gegaan! Hier een paar foto's van...

Er liggen ook nog een paar acties in het verschiet want ik moet uiterlijk 1 juni al het geld bij elkaar hebben!
Op 26 april ga ik in Amsterdam op de koningsdagmarkt staan! Ik hoop daar nog veel te verkopen!

Groetjes,
Janna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Hallo ik ben Janna. Op deze pagina kan je meegenieten van mijn reisavonturen!!!

Actief sinds 20 Nov. 2013
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 6601

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 31 Juli 2014

XploreIndonesië

Landen bezocht: