Update - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu

Update

Door: Janna Verdonk

Blijf op de hoogte en volg Janna

22 December 2013 | Nederland, Rheden

Het is lang geleden dat ik wat op deze pagina heb geplaatst, dus het werd weer tijd! Er is best wel wat gebeurt in de tussentijd, vandaar nu een uitgebreid verslag over wat er allemaal is gebeurt...

Als eerste was er de eerste crew bijeenkomst. Zoals ik al eerder vertelde zit ik in de Health-crew. De enige mannelijke leraar die meegaat op reis is de leider/mentor van deze crew. Ik en en vriendin van mij, Floortje(je kan haar reis volgen viahttp://myindonesiatrip.tumblr.com/ het wel in zijn engels) waren een van de voorbeelden, aangezien wij al bezig zijn met blogs bij te houden en al fanatiek geld aan het inzamelen zijn.

Dan hadden we diezelfde dag een kerstmarkt georganiseerd, als een begin van deze groep, ook om elkaar beter te leren kennen. De kerstmarkt was van 18.00 tot 20.30 maar wij hebben met de hele Indonesië groep van te voren gegeten. Voor de rest waren er heel veel rommelspullen, ik had zelf cupcakes gemaakt, er waren kerstkaarten, je kon op de foto met de Kerstman, kortom er was van alles te doen... Eindbedrag: 950 euro delen door 23 leerlingen is ongeveer 41 euro per leerling.

We hebben bij de crew bijeenkomst te horen gekregen dat we vrijdag 10 januari naar weert gaan voor de openingsmanifestatie en we gaan dan ook T-shirts passen, zodat je mij voortaan, als ik bezig ben met een actie, in een donkergroen shirt van Global ziet rondlopen!

Dan zijn er ook nog leuke kerstlichtjes gemaakt die je voor een donatie kan kopen!

Nadat ik cupcakes voor op de kerstmarkt heb gemaakt kwam er een meisje van de E2(het team dat ik trainen geef) en vroeg of ik haar nagels wilde lakken... Ook dit voor een donatie voor Indonesië!!!

Nog iets over de cupcakes; er waren er nog een paar over en toen heb ik die op een schaal gedaan met allerlei andere leuke spulletjes en ben langs de deuren gegaan. En daarna heeft die schaal een week bij mijn vader op zijn werk gestaan... Beide leverde een leuk klein bedrag op!

Er kwam deze week ook een vraag binnen of ik wilde oppassen bij een ander meisje uit de E2! En natuurlijk de ik dat want de opbrengst gaat in de pot voor..... Je raad het al: Indonesië!!!!

Donderdag 19 december 2013 had de onderbouw van het beekdallyceum een kerstgala en ik was er bij!!! Samen met Floortje en Dorien hadden wij een paar lekkere dingetjes gemaakt en gekocht en wat drinken en aan het einde van de avond was bijna alles op, we hadden alleen nog een paar worstenbroodjes over!!! Eindbedrag: 80 euro...

Nou ik denk dat dit het wel was... Heb je nog vragen of opmerkingen? Je kan me altijd mailen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Hallo ik ben Janna. Op deze pagina kan je meegenieten van mijn reisavonturen!!!

Actief sinds 20 Nov. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6599

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 31 Juli 2014

XploreIndonesië

Landen bezocht: