presentatie Rheder Enk - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu presentatie Rheder Enk - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu

presentatie Rheder Enk

Door: JannaVerdonk

Blijf op de hoogte en volg Janna

06 December 2013 | Nederland, Rheden

vandaag dus de presentatie op de rhederenk...
Ik had een hele mooie presentatie gemaakt en een heel zegje voorbereid... De presentatie is wel gelukt maar het zegje niet, ik heb gewoon gesproken wat mij goed leek... En ik had echt het gevoel dat ik aandacht had van de kinderen... Ik vond het in iedergeval heel leuk om te doen en vind het zeker voor herhaling vatbaar!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Hallo ik ben Janna. Op deze pagina kan je meegenieten van mijn reisavonturen!!!

Actief sinds 20 Nov. 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 6605

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 31 Juli 2014

XploreIndonesië

Landen bezocht: