DAG 10&11 - Reisverslag uit Geitenkamp, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu DAG 10&11 - Reisverslag uit Geitenkamp, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu

DAG 10&11

Blijf op de hoogte en volg Janna

16 September 2014 | Nederland, Geitenkamp

DAG 10
Tot 8 uur kunnen slapen... Voor mij voelde het als uitslapen! Lekker rustig opstaan en het dayakwinkeltje was open zodat ik kon besluiten wat ik ging kopen(nog niet kopen, daar had ik dan weer te weinig tijd voor). Vanavond gaan we met een aantal pinnen want het geld is bijna op...
We werken weer in et orang oetan center, in 2 groepen. De ene gaat een compost hoop maken en de andere groep, mijn groep, gaat schilderen. Het krokodillen hok moet (licht)groen! De verf die we kregen was een druppel van de eigenlijke verf met minstens 1 liter water. Na 3 laagjes zag het er nog steeds niet top uit.

Ik ben toen maar uitgedroogd terug gelopen naar het longhouse(we moesten mondkapjes op, en het was al warm) en ben gaan lezen.

S'middags zijn we naar een zwembad geweest, waardoor het leek alsof ik helemaal niet in Indonesië was om hier mensen te helpen, maar gewoon om te niksen... En ookal was het niet verstandig om een ijsje te nemen, het kon me toen niks schelen! Heerlijk iets kouds! Merrill en Lena kwamen ook nog maar wilden niet zwemmen. Wel gefrisbeed maar iemand gooide de frisbee over de muur...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Hallo ik ben Janna. Op deze pagina kan je meegenieten van mijn reisavonturen!!!

Actief sinds 20 Nov. 2013
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 6586

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 31 Juli 2014

XploreIndonesië

Landen bezocht: