sponsor acties - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu sponsor acties - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu

sponsor acties

Door: Janna Verdonk

Blijf op de hoogte en volg Janna

05 Maart 2014 | Nederland, Rheden

Hallo allemaal...
Omdat het af en toe wat onduidelijk is, heb ik hier een rij met alle sponsoracties:
- Oppassen
- Leuke telefoonhoesjes die ik je toestuur
- Leuke theelichtjes die ik je toestuur
- Nagels lakken
- Taarten bakken
- Voor 25 euro een kaart vanuit Indonesië
- paastaarten

er zijn ook sponsorpakketen voor grotere bedragen... Voor meer informatie daar over kan je me mailen: jannaindonesie@hotmail.nl

  • 14 Maart 2014 - 19:48

    Peter Muller:

    Hallo Janna,

    Een echte kaart met postzegel uit Indonesië lijkt ons een mooi idee. Zet ons maar op de lijst, maar geef ook even een banknummer door zodat je het geld op tijd ontvangt. Veel plezier met de voorbereidingen en wij zijn benieuwd hoe je het daar zult ervaren.

    Groet Wilma en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Hallo ik ben Janna. Op deze pagina kan je meegenieten van mijn reisavonturen!!!

Actief sinds 20 Nov. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 6584

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 31 Juli 2014

XploreIndonesië

Landen bezocht: