nog een update - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu nog een update - Reisverslag uit Rheden, Nederland van Janna Verdonk - WaarBenJij.nu

nog een update

Door: janna verdonk

Blijf op de hoogte en volg Janna

15 Januari 2014 | Nederland, Rheden

Als allereerste natuurlijk een super goed gezond Indonesisch Nieuw Jaar!!! Allemaal al bij gekomen van oud en nieuw? Ik moest in ieder geval meteen weer aan de bak! En niet alleen voor Indonesië... Ik had met de kerst weer wat geld opgehaald door taarten te bakken, nagels te lakken en kerstkaarten te verkopen. En er was voor 10 januari de officiële opening in Weert van Global Exploration gepland, met 16 groepen die naar 8 verschillende landen gaan bij elkaar. Daar kregen wij een t-Shirt van de organisatie, een groene met zilveren opdruk ook te zien op de foto(ik in het midden), en een boek met de reizen van vorig jaar. Wij krijgen na onze reis ook o'n boek van ons jaar, in dat boek staan ook de sponsoren van boven de 100 euro gemeld! Het was een heel gedoe om er te komen(we reden fout) maar het is gelukt. We kregen eerst met de hele groep workshops over hoe je het beste sponsorgeld bij elkaar kon zoeken en over de millennium doelen en vervolgens een workshop met je crew en een dans les met iedereen die we vervolgens aan de ouder lieten zien, er komt een filmpje!!! Er waren ook twee mannen die de hele wereld over reizen en projecten deden met water die wij vragen mochten stellen. Dat mocht een iemand per groep doen, en je kreeg al een vraag toegestuurd(je hoefde hem zelf niet meer te verzinnen). Ik mocht dat voor onze groep doen.
De vraag was:
Wat is volgens u het belang van natuur en milieu in derde wereld landen of nog specifieker de landen waar wij naar toe gaan?
Antwoord:
Ik denk dat er niet een land verantwoordelijk is voor de natuur in zijn land, ik denk dat wij met de hele wereld verantwoordelijk zijn voor de natuur over de hele wereld!

Daarna konden wij weer gewon naar huis. Ik kan al wel vast zeggen dat je ons in het vervolg, als wij een actie gaan doen, in de t-Shirtjes ziet rondlopen. En de volgende actie: Zaterdag 8 februari heeft het Beekdal Lyceum open huis en zal je mij ook vinden met een shirtje aan vertellen wat wij allemaal gaan doen! En Vrijdag 14 februari, Valentijnsdag, komt er een rozenactie op het Beekdal Lyceum en s'avonds een filmavond!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

Hallo ik ben Janna. Op deze pagina kan je meegenieten van mijn reisavonturen!!!

Actief sinds 20 Nov. 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 6581

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 31 Juli 2014

XploreIndonesië

Landen bezocht: